Lukáš Pazourek

Od kdy pracuješ ve společnosti netbox a jak jsi zde začínal?
V netboxu jsem od roku 2015, kdy jsem nastoupil na pozici datového analytika. V té době jsem hledal zejména příležitosti pro růst a snažil se vnést do práce marketingového oddělení orientaci na data a jejich vyhodnocování. Postupem času jsem se sám zapojil do exekuce zejména online kampaní, až jsem se stal vedoucím online marketingu. Ale tím moje netbox mise neskončila…

Co je momentálně tvou hlavní pracovní náplní?
V současné době jsem marketingovým ředitelem společnosti a snažím se o to, aby byl marketing hybnou silou firmy. Marketing totiž není jen o hezkých plakátech nebo Facebookových statusech. Je o tom, jak celá firma komunikuje navenek, jaké má produkty, jak se stará o své zákazníky nebo o hledání příležitostí. Výhodou je, že za mnou stojí skvělý tým lidí, kteří mi pomáhají prosazovat tyto cíle svou každodenní prací.

Proč právě netbox?
Netbox pro mě představuje možnost dělat marketing produktům, kterým věřím. Ještě před tím, než jsem do netboxu nastoupil, byl jsem jeho dlouholetým zákazníkem. Proto mě těší, že svou energii vkládám do firmy, která mi dává smysl.

Jak bys popsal práci svého oddělení v netboxu?
Marketing se v netboxu neustále posouvá vpřed. Pořád zkoušíme nové pohledy na věc, přístupy a komunikační kanály. Nebojíme se investovat finanční prostředky do experimentů, které se ne vždy vydaří, ale ukazují nám nové cesty. Naši práci se vždy snažíme opřít o data a vyhýbáme se tak subjektivním hodnocením a názorům. Často diskutujeme, ať už ležící v pytlích v kanclu, nebo třeba někde nad pivem. Většinu věcí si vyrábíme in-house, ale nebojíme se část zodpovědnosti přenést i na pár externích partnerů. Jo a taky dost často jezdíme různě po republice po různých konferencích nebo školeních, jelikož marketing je tak neuvěřitelně dynamicky se vyvíjející disciplína, že kdo chvíli zaspí, už je mimo!

 Zpět

Marketingové oddělení